søndag 5. april 2015

Forklednings-hekling

Eg har ein hang til å
"hekle inn ting".
Når ein har ungar i hus, er det
svært praktisk å ha ein boks
snytepapir lett tilgjengeleg.
Men nokon pryd for auga er det ikkje.
 
 
Så etter å ha ergra meg på denne
stygge boksen i laaang tid, kraup
trangen til å forkle han fram.
 
Eg rota rundt i restegarnkurven
og fann dette grå garnet som eg
kjøpte til pannebånd for ei stund sidan.
(som ved nærare studiar viste seg å
vere temmeleg syntetisk, til tross
for at det såg veldig ullete ut)
 Absolutt bedre med forkledning.
Kanskje bra at eg ofte gløymer
å ta bilete av det eg lagar.
Mannen er bekymra for at
kaffetraktaren står for tur.
Er ikkje spesielt fin den heller,
nemlig...

PS!
Same garnet som
"Elg i sofakroken-puta",
faktisk.
I tillegg til nevnte pannebånd.
Er det ikkje rart, korleis
feilkjøpt drittgarn aldri tek slutt
medan favorittgarn forsvinn
som dogg i sola??
Fortsatt ein snutt igjen av dette.
 

1 kommentar:

  1. Den ble jo riktig så fin! Hadde vært moro å se kaffetrakteren;) Helt enig angående feilinnkjøpt drittgarn, jeg har litt for mye av den sorten..

    SvarSlett